Outside. Păcate.

Mărturie împotriva Falun Gong.

Nu ştiu cum să interpretez cele postate aici, aşa că o să mă limitez la a reproduce o mărturie, măcar de dragul unei priviri obiective asupra subiectului.
Numele meu este Samuel Luo, iar părinţii mei sunt practicanţi Falun gong. Ambi au fost exploataţi şi prejudiciaţi de acest cult. Între numeroasele daune produse lor, cel mai mult mă îngrijoreză că refuză asistenţa medicală necesară. În 2002, tatăl meu vitreg a refuzat pentru început ajutorul medicilor, a suferit un infarct şi, vreme de cinci ani dureroase crize de artrită. A procedat astfel deoarece i-a fost spălat creierul de convingerile lui Li Hongzhi, fondatorul şi liderul cultului, convingeri conform cărora Falun gong are puterea de a vindeca boli, iar administrarea de medicamente e contraproductivă.

De asemenea, Falun gong e un cult extrem de homofob. Li îi învaţă că homosexualitatea nu se încadrează în standardele umane, iar prioritatea divinităţii va fi îi elimine pe homosexuali, pentru că aceştia sunt demonici. Aceste învăţături sunt respectate de toţi practicanţii Falun gong. Recent, când am confruntat-o pe mama pe această temă, mi-a spus că distrugerea homosexualilor se întâmplă deja. După ce i-am cerut exemple, mi-a spus că toate dezastrele naturale din ultimul timp sunt îndreptate împotriva oamenilor păcători, inclusiv homosexuali.

În încercarea mea de a preveni lumea cu privire la natura dăunătoare şi de sectă a Falun gong, libertatea de exprimare mi-a fost negată. Anul trecut, când Asociaţia Internaţională de Studiu a Cultelor a organizat un program referitor la Falun gong, program în care eram unul dintre prezentatori, Falun gong a ameninţat organizaţia cu un proces şi, în mod repetat ne-a suprimat dreptul la liberă exprimare.

Falun Gong are practicanţi între locuitorii oraşului în care stau, iar eu vreau ca lumea să ştie că Falun gong nu e tocmai ceea ce pretinde.

Samuel Luo,
27 Ianuarie 2005

3 comments:

Bogdan Florescu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marius said...

Se pare ca nu intelegeti acest blog. Nu e impotriva Falun Gong, e impotriva persecutiei practicantilor Falun Gong. Articolul era marturia cuiva care facea propaganda.
Bun. Nu vreau sa va explic, dar daca sunteti practicant, cum de sunteti asa incuiat?

Bogdan F. said...

Inteleg ca blog-ul isi propune o abordare obiectiva. Asta e de apreciat! Totusi, in cazul asta Marius, nu trebuia sa stergi mesajul meu. Astfel m-ai acuzat si etichetat in fata oricui fara o dovada publica. Eu n-o sa iti pun nici o eticheta, nu te cunosc mai deloc.
Daca blogul doreste sa ridice valul superficialitatii oamenilor si sa ofere informatii argumentate cu adevaruri verificabile este un lucru benefic. Dar in cazul copy/paste-ului de mai sus, nu cred ca e cazul. Atata tot.
Multa bafta incontinuare la ce ti-ai propus si obiectivitate maxima iti doresc!

Despre libertate.

Rabindranath Tagore: Numai acela este liber care iubeşte libertatea pentru el şi e bucuros s-o extindă şi asupra altora. Bernard Ştef: Libertatea este posibilitatea de a alege binele. George Bernard Shaw: Libertatea înseamnă răspundere, de aceea majoritatea oamenilor se tem de ea.

Despre credinţă.

Vauvenargues: Credinţa este mângâierea celor nenorociţi şi groaza celor fericiţi. Emil Cioran: Credinţa este o închipuire care refuză concretul şi care nu se sinchiseşte de ceea ce o dovedeşte falsă. Ralph Waldo Emerson: Credinţa constă în acceptarea afirmaţiilor sufletului.